مزایای طراحی سایت شرکتی
نوشته شده توسط : saeed

هزینه طراحی سایت شرکتی در مقایسه با هزینه تبلیغات دیگر بسیار به صرفه تر است. در درازمدت سایت شماست که با تبلیغ همیشگی و دسترسی بسیار راحت سودآور و اعتبار بخش است. ( طراحی سایت وردپرس اصفهان )

امروزه اکثر شرکت ها در فضای مجازی حضوری فعال و پررنگ دارند. چنانچه شما در این فضا فعالیت نداشته باشید، در مشتریان خود دیدی منفی ایجاد می کنید. عدم فعالیت به راحتی باعث می شود مشتریان خود را از دست دهید. اکثر شرکت ها برای معرفی و فروش محصول و حتی خدمات پس از فروش، از سایت خود استفاده می کنند. بنابراین شما برای اینکه از این قافله عقب نمانید و در رقابت حرفی برای گفتن داشته باشید باید یک سایت شرکتی مناسب داشته باشید.

نکات مهم در طراحی سایت شرکتی
برای فعالیت موثر در فضای مجازی باید قبل از طراحی سایت شرکتی به نکات زیر توجه داشته باشید:

1. برای نفوذ در مشتری، دور استفاده از سایت های آماده را خط بکشید. طراحی سایت اختصاصی به برند شما کمک زیادی می کند. ( قیمت طراحی سایت در تبریز )

2. در طراحی گرافیکی سایت خود متناسب با زمینه فعالیت و لوگوی شرکت از طیف رنگی متناسب و مرتبط با برند خود استفاده کنید. بهتر است در این زمینه روانشناسی رنگ ها را رعایت کنید.

3. اصول و قواعد استاندارد در کد نویسی را حتما رعایت کنید. برای رعایت این مورد حتما نیاز است که از یک تیم حرفه ای کمک بگیرید.

4. طراحی سایت شرکتی باید ریسپانسیو باشد. سایت واکنش گرا به سایتی می گویند که طراحی آن به گونه ای است که در تمامی دیوایس ها و سایز های مختلف صفحه نمایش می تواند سایت را به درستی نمایش دهد. یک سایت ریسپانسیو به کاربر اجازه می دهد از حداکثر امکانات سایت استفاده کند.

5. کاربر را سریع به هدفش برسانید و او را خسته و سردرگم نکنید تا دوباره به سایت شما مراجعه کند. ( طراحی سایت بندرعباس )
رعایت این نکات ساده شما را به راحتی به هدفتان می رساند. برای کسب اطلاعات بیشتر ۷ عامل موفقیت یا عدم موفقیت طراحی سایت را بررسی کنید.

منبع:

https://tinyurl.com/y6dzgyth




:: بازدید از این مطلب : 783
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 دی 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: